Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Technologia Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 18 z 35)

Technologia

  • W kwietniu br. Mastercard zaprezentował wyniki drugiej odsłony badania „Przedsiębiorca w bezgotówkowym świecie”. Z badań wynika, że polski sektor małych i średnich przedsiębiorstw do rozliczeń z partnerami biznesowymi i płatności realizowanych przez pracowników coraz częściej korzysta z instrumentów bezgotówkowych – przelewów i kart płatniczych. Najczęściej... Czytaj więcej »

  • Automat SwipBox stanął w Carrefour

    Czwartek, 30 maja 2019

    Carrefour Polska oraz SwipBox, operator automatów do odbioru przesyłek kurierskich nawiązali współpracę. Od teraz klienci sieci handlowej będą mieli możliwość odbioru swoich paczek bezpośrednio w automacie. Urządzenie zostało ulokowane w supermarkecie Carrefour na warszawskim Targówku. SwipBox składa się z prawie 100 skrytek na przesyłki kurierskie – działa na zasadzie... Czytaj więcej »

  • Supermarkety Bio Family z ekologiczną żywnością i drogerią wypuściły swoją nową aplikację, która daje klientom nieograniczony dostęp do bezobsługowych sklepów. Dzięki aplikacji, otrzymamy możliwość zrobienia zakupów o każdej porze dnia, w święta oraz niedziele wolne od handlu. Żeby wejść do sklepu należy ściągnąć aplikację, następnie przejść weryfikację i... Czytaj więcej »

  • Microsoft wraz z 30 partnerami i globalnymi producentami tworzy wizję przestrzeni handlowej przyszłości – ZOFIA. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu. Firma Microsoft w porozumieniu z wiodącymi producentami dóbr szybkozbywalnych oraz elektroniki użytkowej... Czytaj więcej »

  • Dotychczas, jeżeli właściciel czy kierownik sklepu zamierzał umeblować lub zmienić aranżację w swoim sklepie – szukał mebli w internecie, mierzył przestrzeń sklepu i porównywał z wymiarami mebli, by oszacować jaką część przestrzeni zajmą. Resztę był zmuszony wyobrazić sobie na podstawie zdjęć katalogowych. To była długa i wymagająca droga, którą detalista musiał... Czytaj więcej »

  • InPost – operator logistyczny, w którego zainwestowały jedne z największych amerykańskich funduszy inwestycyjnych (Advent International oraz KKR) wraz z najszybciej rozwijająca się niezależną siecią bankomatów i wpłatomatów w Polsce – Planet Cash, przy współpracy z największym na świecie producentem bankomatów – amerykańską korporacją NCR, uruchamia pierwsze na... Czytaj więcej »

  • Indie to drugie po Chinach najliczniejsze państwo na świecie, z populacją wynoszącą ponad 1,3 miliarda mieszkańców. Mimo, że dostęp do Internetu ma obecnie dopiero co trzeci Hindus, wciąż jest to bardzo duża liczba 400 milionów osób potencjalnych klientów. W ciągu następnych 10 lat ma ona wzrosnąć do miliarda. Jeśli połączy się to ze wzrostami, jakie zalicza tam... Czytaj więcej »

  • DHL Express ogłosił strategiczne partnerstwo z Ehang, firmą zajmującą się produkcją inteligentnych, autonomicznych pojazdów powietrznych. Jej celem jest uruchomienie zautomatyzowanego, inteligentnego rozwiązania w zakresie dostaw za pomocą dronów. Głównym celem jest efektywniejsza dostawa przesyłek w chińskich obszarach miejskich. Ale oprócz planów i oficjalnego ogłoszenia... Czytaj więcej »

  • Sieć 5G, której komercyjne wdrożenie w Polsce zbliża się dużymi krokami, spowoduje prawdziwy boom w rozwoju internetu rzeczy. – Umożliwi ona obsługę nawet miliona urządzeń na kilometr kwadratowy – mówi wiceminister cyfryzacji Wanda Buk. To przełoży się na upowszechnienie takich usług jak telemedycyna czy rozwiązania smart city. Dzięki urządzeniom komunikujących się ze... Czytaj więcej »

  • Coraz więcej polskich miast zainteresowanych jest wdrożeniem koncepcji smart city, która pozwoli zautomatyzować pracę urzędników i systemów informatycznych. Powstają sieci inteligentnych latarni, systemy monitorowania ruchu kołowego oraz analizy zanieczyszczenia powietrza. Urzędy inwestują także w platformy ułatwiające komunikowanie się z mieszkańcami miast za pośrednictwem... Czytaj więcej »

  • Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje systemy głosowej obsługi klientów. Dzięki delegowaniu wirtualnym konsultantom prac niewymagających analizowania sytuacji problemowych, agenci będą się mogli skupić na dopasowywaniu usług do potrzeb klientów, a także obsłużyć znacznie więcej połączeń. Do 2022 roku jedna piąta rozmów z klientem będzie prowadzona przez roboty.... Czytaj więcej »

  • Przyszłością przemysłu są inteligentne fabryki. Maszyny same będą się komunikować i podejmować decyzje, udział ludzi w całym systemie zostanie zaś ograniczony do niezbędnego minimum. Każdy etap produkcji będzie współzależny od poprzedniego, wszystko dzięki komunikacji między maszynami oraz maszynami i ludźmi. Powołana właśnie oficjalnie do życia Platforma Przemysłu... Czytaj więcej »

  • HP rozszerza portfolio terminali sprzedażowych opartych na Androidzie. To kolejny etap rozwoju oferty amerykańskiego producenta dedykowanej firmom usługowo-handlowym oraz przedsiębiorstwom z branży hotelarsko-restauracyjnej. Czytaj więcej »

  • Firmy, które nie wdrażają cyfrowej transformacji, mogą wkrótce zniknąć z rynku – uważa Szymon Włochowicz, członek zarządu firmy Hicron. Przestaną się liczyć zwłaszcza dla młodego pokolenia konsumentów, przyzwyczajonych do korzystania z technologii i internetu, którzy nie będą wkrótce zainteresowani usługami firm dostępnych tylko offline. Z drugiej strony marki nie... Czytaj więcej »

  • Orange zapowiada, że nową ofertą Flex zrewolucjonizuje rynek usług telekomunikacyjnych. Zamiast tradycyjnego modelu, w którym trzeba podpisać umowę w salonie albo pamiętać o doładowywaniu konta, klient będzie mógł włączać i wyłączać dowolne usługi i plany taryfowe w aplikacji, dopasowując je do swoich aktualnych potrzeb. Operator pracuje już też nad dostosowaniem oferty... Czytaj więcej »

  • Największy polski operator pocztowy nawiązał współpracę z duńskim dostawcą urządzeń i software'u do odbioru przesyłek kurierskich, który od maja 2018 r. rozwija sieć agnostyczną zlokalizowaną już w prawie 150 sklepach Biedronka, należących do grupy Jeronimo Martins. W ramach współpracy, klienci krajowego giganta będą mieć do dyspozycji automaty zlokalizowane w Biedronkach... Czytaj więcej »

  • Na rodzimym rynku najszybciej mogą rozwinąć się technologie pozwalające sieciom na optymalizację ich działań i podnoszenie poziomu satysfakcji klientów. W punktach sprzedaży, w których obsługa jest prosta i nie wymaga interakcji ze sprzedawcami, pracownicy będą stopniowo zastępowani robotami. Ale zmiany będą powolne. Winne temu będą wysokie koszty. Na Zachodzie wprowadzenie... Czytaj więcej »

  • Aplikacja MAGO AR zbiera nagrody!

    Piątek, 26 kwietnia 2019

    Pierwsza na świecie aplikacja w branży wyposażenia sklepowego wykorzystująca rozszerzoną rzeczywistość Mago AR Shopfitting została wyróżniona i otrzymała nagrodę Retail Innovation Awards 2019 w dziedzinie aranżacji wnętrz sklepowych. Czytaj więcej »

  • W tym roku pierwsi operatorzy komórkowi uruchomią komercyjne nadajniki pracujące w technologii 5G. Dzięki nim znacząco zwiększy się szybkość przesyłania danych na urządzenia mobilne. Technologia ta sprawdzi się jednak nie tylko w smartfonach czy tabletach, jej potencjał wykorzysta także branża internetu rzeczy. Przyspieszenie transmisji danych pozwoli m.in. zautomatyzować... Czytaj więcej »

  • Inżynierowie i naukowcy zaczynają wdrażać rozwiązania grafenowe do branży mobilnej. Ten dwuwymiarowy materiał złożony z płaskich atomów węgla umożliwia zaprojektowanie urządzeń, które nie mogłyby powstać przy wykorzystaniu technologii krzemowej. Grafen pozwoli zaprojektować w pełni elastyczne smartfony, superszybkie układy łączności bezprzewodowej czy baterie o... Czytaj więcej »

  • Ataki hakerskie na smartfony stanowią jedną czwartą wszystkich cyberataków. Dzięki przejęciu kontroli nad służbowym smartfonem pracownika hakerzy mogą uzyskać dostęp do cennych i poufnych danych korporacyjnych. Eksperci apelują o zabezpieczanie smartfonów przed atakami i rozsądne korzystanie z tych urządzeń. Powstała już aplikacja mobilna, która potrafi przewidzieć... Czytaj więcej »

  • Galaxy Tab S5e, najnowszy tablet marki Samsung zadebiutował na polskim rynku. Duży 10,5-calowy ekran Super AMOLED, pojemna bateria i smukła, ergonomiczna obudowa Tab S5e sprawiają, że tablet świetnie sprawdzi się jako multimedialne centrum rozrywki. Czytaj więcej »

  • Migracja do chmury zapewnia elastyczność, usprawnia pracę i optymalizuje koszty, dlatego na taki krok decyduje się coraz więcej firm. Polski rynek wciąż ma jednak ogromne możliwości rozwoju, bo – jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego – z usług chmurowych korzysta na razie tylko 11,5 proc. rodzimych firm, z czego 1/3 stanowią wciąż te duże. Ten potencjał chce... Czytaj więcej »

  • Datalogic, globalny lider na rynku automatycznego przechwytywania danych i automatyki procesów, ma przyjemność zaprezentować SLS-M5 (Master) i SLS-R5 (Slave) – dwa nowe modele z rodziny skanerów laserowych LASER SENTINEL. Czytaj więcej »

  • Rosnący udział kanału mobilnego, personalizacja i rozwój fintechów – to obecnie główne trendy w bankowości. Jak podkreśla Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium, w nadchodzących latach usługi bankowe będą w coraz większym stopniu spersonalizowane i oparte na nowych technologiach, przez co staną się jeszcze bardziej intuicyjne dla klientów. – Klienci nie będą... Czytaj więcej »

  • Popularność płatności bezgotówkowych dynamicznie rośnie. Polacy lubią płacić kartami, a szczególnie chętnie wykorzystują płatności zbliżeniowe. Potwierdza to raport NBP – od lipca do września ubiegłego roku wykonano ponad 928 mln transakcji zbliżeniowych, co stanowi już 75,7% wszystkich płatności kartami. Dla konsumentów możliwość płacenia kartą staje się... Czytaj więcej »

  • Wraz z rosnącym problemem globalnego zanieczyszczenia powietrza na rynku pojawia się coraz więcej inteligentnych odświeżaczy. Urządzenia, które jeszcze do niedawna miały postać dużych, nieporęcznych skrzynek, ulegają miniaturyzacji. Prowadzone są już prace nad innowacyjnymi zasłonami filtrującymi powietrze wewnątrz pomieszczenia. Producenci prześcigają się także w... Czytaj więcej »

  • Wraz z rozwojem elektronicznych usług bankowych pojawia się potrzeba wzmocnienia bezpieczeństwa cybernetycznego. Sektor bankowy jest jednym z najbardziej narażonych na ataki hakerskie. Tylko w zeszłym roku liczba ataków na urządzenia mobilne zwiększyła się trzykrotnie. Krajowy System Cyberbezpieczeństwa ma zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników zupełnie nowych, innowacyjnych... Czytaj więcej »

  • Wdrożenie kolejnych innowacyjnych rozwiązań omnikanałowych, zwiększenie sprzedaży i oddziaływania marki w Internecie oraz rozwój technologii mobilnych - to najważniejsze strategiczne cele współpracy pomiędzy Carrefour i Google na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • Jak powszechnie wiadomo problem produkcji oraz gospodarowania odpadami plastikowymi stanowi spory problem globalny. Niestety niechlubny udział w tym ma również i Polska. Czy jest zatem szansa na to, że używanie ekologicznych opakowań przestanie być traktowane w kategoriach chwilowej mody? Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51